2010年7月27日 星期二

註定愛妳

I Knew I Loved You 

注定愛你

Savage Garden


Maybe it's intuition 

也許只是直覺



Somethings you just don't question 

但是你從來不對此懷疑



Like in your eyes, I see my future in an instant 

比如在你的眼中,我能看見立即看見自己的未來



And there it goes, I think I can found my best friend 

就這樣吧,我想我找到了人生最好的伴侶



I know that it might sound 

我知道這聽起來



More than a little crazy 

有點瘋狂



But I believe... 

但是我相信...



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I think I dreamed you into life 

我想你的身影早已入我的夢中



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I have been waiting all my life 

我已用了一生的時光等待這美麗的邂逅



There's just no rhyme or reason 

沒有任何詩句或理由



Only a sense of completion 

只有感覺如此完整



And in your eyes, I see the missing pieces 

在你的眼中,我找到丟失已久的部分



I can searching for, I think I can found my way home 

我不停地尋找,我想我找到了通向心靈家園的路線



I know that it might sound 

我知道這聽起來



More than a little crazy 

有點瘋狂



But I believe... 

但是我相信...



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I think I dreamed you into life 

我想你的身影早已入我的夢中



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I have been waiting all my life 

我已用了一生的時光等待這美麗的邂逅



A thousand angels dance around you 

千萬個天使在你的身邊跳舞



I am complete now that I have found you 

遇見你的那一刻我就知道你是我注定的另一半



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I think I dreamed you into life 

我想你的身影早已入我的夢中



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I have been waiting all my life 

我已用了一生的時光等待這美麗的邂逅



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I think I dreamed you into life 

我想你的身影早已入我的夢中



I knew I loved you before I met you 

我相信早在我們相遇以前,上天已經注定讓我愛上你了



I have been waiting all my life 

我已用了一生的時光等待這美麗的邂逅





Just for my love, baby elroy

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...