2010年8月16日 星期一

heaven in your eyes

heaven in your eyes (在你眼裡的天堂)


 




I can tell by the look in your eyes

你的眼睛告訴我

you've been hurtin

你傷痕累累

you know i'll never let you down... oh no

你知道我永遠不會讓你失望...哦,不

and i'll try anything to keep it workin

我會嘗試做任何事情

you gave me time to find out

給我時間尋找

what my heart was lookin' for and what i'm feelin' inside

我的心一直在尋找這種感覺


in your eyes

在你的眼裡

i want to see your love again in your eyes

多想再一次,看到你的愛

i never want this feeling to end

我從來沒有這種感覺要結束

it took some time to find the light

需要花點時間找到光明

but now i realize

現在才知道

i can see the heaven in your eyes

我能够在你的眼裡看到愛的天堂


 



can't you see i'm finding it hard to let go

你難道看不出來我很難放手

oooh at all the heartaches

哦~~所有的心痛

we've been through

我們已經完成

i never really thought i'd see this love grow

我從來沒有真正想過自己會看到這個愛成長

but you helped me see

但是你能够讓我看到

now i know what my heart's been lookin' for

現在我知道我的心一直尋找

and what i'm feeling inside

這種感覺


in your eyes

在你的眼裡

i want to see your love again

在你眼裡想要再一次看到愛

in your eyes

在你的眼裡 

i never want this feeling to end

愛在你眼裡不要结束

it took some time to find the light

需要花點時間找到光明

but now i realize i can see the heaven in your eyes

現在才知道,能够在你的眼裡看到愛的天堂

we've been livin' on the edge

我們一直在生存愛的邊緣

where only the strong survive

只有強者生存

we've been livin' on the edge

我們一直在生存愛的邊緣

and it's something that we just can't hide

這東西我們無法掩飾

oh this feeling inside

哦這種感覺


 


in your eyes

在你的眼裡

i want to see your love again

在你的眼裡想要再一次看到愛

in your eyes

在你的眼裡

i never want this feeling to end

愛在你眼裡不要結束

it took some time to find the light

需要花點時間找到光明

but now i realize

但現在我明白

i can see the heaven in your eyes

我能夠在你的眼裡看到愛的天堂

ooh yeah i can see the heaven in your eyes

哦~是的 我能夠在你的眼裡看到愛的天堂


oh yeah i can see the heaven in your eyes

哦~是的 我能夠在你的眼裡看到愛的天堂

i can see the heaven, heaven in your eyes

我能夠在你的眼裡看到愛的天堂

heaven in your eyes

在你眼裡的天堂

oh heaven in your eyes

哦~在你眼裡的天堂

heaven in your eyes

在你眼裡的天堂

i can see the heaven

我看到了天堂

heaven in your eyes

在你眼裡的天堂

heaven in your eyes


在你眼裡的天堂 








沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...